Mafumafu - Shuuten Türkçe Çeviri

Eksen Çeviri
0

 

Mafumafu - Shuuten Türkçe Çeviri





Şu anda Eksen Çeviri Youtube Kanalı Üzerinde Mafumafu'nun Shuuten  Şarkısının Türkçe Çevirisi Yayındadır.


Şarkıyı Dinlemek İçin Bu Bağlantıya Tıklayabilirsiniz.
Ya Da Eksen Çeviri Youtube Kanalına Bu Bağlantıya Tıklayarak Ulaşabilirsiniz.


Şarkının Sözleri

Hiçbir şey bilmemem sorun değil ise
Hiçbir şey söyleme
Yalan içindeki gerçek, uyurgezer
Masum çocuğun uzun kollarının ardındaki saklı yüz
Binanın 12. katından
Bugün de bir ayağını dışarıya çıkarıyor
Soluk, kederli, yine de
İntihar edecek cesareti bile yok
Bir insan olarak şekillenmeme rağmen
Benim gibi bir insana itaat etmek zorundaysam
Hala hayal kurabilirim,
Dünya hayal kurmama izin vermese bile
Yaz çimenleri solana kadar
Yalnızca çömelip saklanmam mı gerek
Bunu söyleyip gülümsediğimde
Sıradaki son duraktı
Hiçbir şey bilmemem sorun değil ise
Hiçbir şey söyleme
Yanılgılar, ölüm korkusu, gece başlayan hastalığımın semptomları
En etkili ilaç nedir; duygusuzluk mu, TSSB mi?
TSSB: Travma Sonrası Stres Bozukluğu
Bir gün gülümsemek yerine
Daima bana gülünmesine alıştım
Duygular, aşk, keder
Sonradan kaybetmek yerine sahip olmamayı tercih ettim
Ölüm korkum ile beslenerek
Karnını doyuran Tanrı'nın
Hilebaz ve düzenbaz olduğunun
Ben uzun zamandır farkındaydım
Anılarımdaki sayısız katmandan çok daha
Koyu olan nostaljik umut ışığı ve
Ebedi bir karanlık
Cevaplardı, cevaplardı
Her şey elimden kayıp gitti
Hafif bir uykunun derinliklerine düşüyoruz
Hiçbir şey bilmemem sorun değil ise
Hiçbir şey söyleme
Yalan içindeki gerçekler, uyurgezer
Masum çocuğun uzun kollarının arındaki saklı yüz
Perçemimi uzatıyorum
Çünkü hiçbir şey görmek istemiyorum
Saçlarımı beyazlatıyorum
Çünkü renklenmek istemiyorum
Kin beslemek, savaşmak
Kıskanmak, kısıtlanmak
Aramak, teselli etmek
Pişmanlık duymak, farkına varmak
Bu şarkılar da sesler de
Onaylamalar da, reddetmeler de, pişmanlıklar da
Dört mevsimin parıltılı ışıkları da
Hiçbir yerde bulunmayan bir karanlık
Cevaplardı, cevaplardı
Bizi içine çekiyormuş gibi görünen karanlık
Bizim geleceğimizdi
Dua ediyorum, yetti artık
Hiçbir kurtuluşumuz kalmadı
Tekrar hafif bir uykunun derinliklerine düşüyoruz...



Etiketler:

Yorum Gönder

0Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Yorum Gönder (0)

#buttons=(Kabul Et !) #days=(20)

Sitemiz kurabiye... çerez miydi yoksa? Her neyse ondan kullanıyor işte kabul etsene.
Accept !